Derfor er Golf Plaisir det trygge valg

At rejse skal være sjovt, nemt, spontant og sikkert og det er det som oftest. Men hvis der dukker problemer op på din rejse, så mærker du for alvor hvad din rejsearrangør står for.

Det er ikke altid nok med en pæn hjemmeside, når krisen er et faktum. Det seneste år har mange må kæmpe med at få penge tilbage fra deres rejsearrangør, for deres flybillet eller hotel. Det er i sådanne situationer, at det bliver vigtigt, at have valgt det rette golfrejsebureau. Det bureau som følger loven, har erfaringen og de økonomiske muskler.

Jeg har her listet et par argumenter op, hvorfor du vælger sikkerhed og tryghed, når du bestiller din næste golfrejse hos Golf Plaisir.

30 års erfaring og kunden i centrum

Siden første rejse i 1992, så er Corona-pandemien ikke den første krise, som vi har håndteret. Vi har oplevet flykonkurser, strejker og naturkatestrofer som askeskyen. Vores erfaring siger os, at det altid handler om at tage hånd om gæsterne. Sidste forår, hvor Coronaen begyndte at bide sig fast i Europa og en lang række fly blev aflyst med kort varsel, sad en masse gæster fast på deres rejsemål med en uvished om hvordan man skulle komme hjem. Der tøvede vi ikke med at chartre vores eget fly og få vores gæster hjem i trygjed og sikkerhed.

Vi følger altid love og anbefalinger

Vi sætter en store ære i altid at følge Pakkerejseloven, Udenrigsministeriets vejledninger og gældende lovgivning til punkt og prikke. Det mærkede vores gæster, da deres rejser på stribe blev aflyst. Vi betalte pengene tilbage af egen lomme og uden lån – ikke iform af rejsegavekort eller “bonuspoint” – så hurtigt som praktisk muligt. Den linje tænker vi at fortsætte.

Størst i Norden och stærke ejere er en tryghed

Golfrejsebranchen har altid været kendetegnet af en række mindre aktører og der er mange, som brænder for golfen og gerne vil arrangere golfrejser. Golf Plaisir skiller sig lidt ud fra mængden. i 2019 omsatte vi for 300 millioner og er med sikkerhed det største golfrejsebureau i Norden. Vores størrelse giver en tryghed for kunden, da vi på en helt anden måde kan varetage både små og store problemer, som skulle opstå for kunden. Vi, sammen med Apollo Rejser og Novair, tilhører REWE Group, som er en af Tysklands største daglivareforretninger og er finansielt meget stabile´. Det betyder, at vi hos Golf Plaisir på en helt anden måde kan holde, hvad vi lover.

Golfværter og kontakt på vores golfrejsemål

På langt de fleste rejsemål har vi vores egne golfværter og det giver selvfølgelig en vis tryghed for vores gæster. Det være sig i de ekstreme tilfælde med en pandemi, men også i andre krisetilfælde i større og mindre grad. Golfværternes erfaring, samt det faktum, at vi arbejder langsigtigtet med vores rejsemål gør, at vi har skabt et stort og stærkt netværk på vores rejsemål. Derfor bestræber vi os altid på, at give dig så tydlig og korrekt information om hændelser, som vil kunne påvirke din golfrejse. Det gælder både inden afrejse og under din golfferie. Derudover har en nødtelefon, som man kan ringe til døgnet rundt, hvis der opstår et akutproblem.

De bedste vilkår – Åbent Køb

Vi ved, at vi har konkurrencedygtige rejsevilkår og vi gør altid vores bedste for at finde løsninger, hvor du som Golf Plaisir gæst, vil være tryg, med det valg du foretager dig. Et godt eksempel herpå, er vores Åbent Køb-kampagne, hvor man kan bestille efterårsrejsen nu med fri afbestilling frem til 15. juni.

 

Jeg håber, at jeg har overbevist jer, om at man trygt kan bestille golfferien hos os på Golf Plaisir. Vi giver dig den trygge golfrejse.
Med venlig hilsen,

Peter Browall
Direktør, Golf Plaisir